_ Our services

Inbound Marketing

Generate more visitors, leads and sales with Inbound Marketing . Boost your business and marketing strategy with this modern and scalable approach!

People have had enough of unsolicited advertisements: they zap away when they see advertisements on TV, install adblockers to block advertisements and leave (spam) e-mails unopened in their inboxes.

Your future customers expect professional advice when they need it and look for it. Just like you now!

Inbound marketing meeting
  • Professionele begeleiding

  • Duidelijke strategie

  • Meetbare vooruitgang

  • Op maat gemaakt

  • Uitgebreide documentatie

  • Op maat van ieders budget

    _ Why inbound marketing

    As a business leader, you are always looking for activities that generate more quality leads and convert them into customers. Inbound Marketing is the way to achieve this.

    With Inbound Marketing you ensure that marketing and sales go hand in hand, which means you generate more leads and customers.

    Companies use marketing and have the objective of growing . This can be done in two ways: attract new customers or more interaction (and sales) with existing customers. Especially in the current time when the consumer or business customer has more and more control over what he or she does or does not want to see, you will no longer be able to reach these customers with traditional marketing techniques.

    You no longer ask for the customer’s attention, you have to earn his attention . THAT is the basic principle behind Inbound Marketing.

    The different phases of
    Inbound Marketing

    Your website is delivered very complete.
    You enjoy a tailor-made design with a lot of possibilities and functions!

    Het aantrekken van de juiste mensen met waardevolle content en interacties waardoor je als een betrouwbare autoriteit wordt gezien op het specifieke onderwerp. 

    In contact komen door middel van tools die een gesprek op gang kunnen brengen zoals e-mail, social media en chat. Je biedt inzichten en oplossingen die aansluiten op hun vraagstukken. Je biedt dus waarde op het moment dat ze op een van je kanalen of pagina’s landen. 

    In dit onderdeel biedt je als adviseur en expert zijnde je hulp en ondersteuning aan de klant om deze aankoop zo succesvol mogelijk te laten verlopen. Daarbij is het belangrijker dan ooit om ook na aankoop waarde te blijven bieden en een volledige customer experience te bieden. 

    Does this appeal to you?

    We are waiting for your message.

    _ Frequently asked questions about
    inbound marking
    1Wat is Inbound Marketing?

    Inbound Marketing is een duurzame marketingstrategie waarbij het creëren en delen van waardevolle content centraal staat.

    Belangrijke aspecten hierbij zijn:

    • Marketing automation
    • Customer journey
    • Buyer persona's
    2Wat is marketing automation?

    Marketing automation of marketing automatisering is het stroomlijnen, automatiseren en meetbaar maken van verschillende marketingtaken zoals lead generatie, e-mail marketing en chat.

    3Wat is een customer journey?

    De customer journey of klantreis bevat alle fases en contactmomenten die een potentiële klant kan doorlopen voordat hij of zij een dienst of product afneemt.

    4Wat is een buyer persona?

    Een buyer persona is een fictief persoon die de ideale klant van een bedrijf vertegenwoordigt. De buyer persona geeft inzicht in de wensen, behoeften, uitdagingen en doelen van jouw doelgroep.

    5Hoeveel kost inbound marketing?

    Wanneer een organisatie beslist om te werken met inbound marketing is de grootste vraag vaak: hebben wijzelf de kennis en vaardigheden om een goede inbound marketingstrategie op te volgen en uit te voeren.

    Veel aspecten van inbound marketing kunnen door het bedrijf zelf gebeuren en dit zal de prijs aanzienlijk naar beneden brengen.

    6Hoe lang blijft inbound marketing werken?

    Een goede inbound marketing blijft werken zolang de content en de inspanning die gemaakt zijn op tijd een "refresh" krijgen.

    Zeker wanneer er genoeg groene content is gemaakt.

    7Hoeveel tijd moet je investeren in inbound marketing?

    Daar is geen specifiek antwoord op te geven. Dit komt omdat de tijd die je nodig hebt of zou moeten investeren volledig afhankelijk is van onder meer jouw expertise, drijfveren, de grootte en de omzet van het bedrijf waarin je werkt.

    Planning is everything.

    Een plan opmaken om de werktijd in te schatten, is dan ook essentieel.

    _ testimonials by real people
    • Christine R.
      We will definitely hire wekreate again, and would highly recommend them for anyone embarking on the wonderful world of social media and influence in business.” Top qualities: Great Results, Expert, Creative, Innovative thinking
      Christine R.
    • Valerie F
      wekreate really hit the mark, exceeding our expectations and providing us with insightful, pertinent knowledge to implement the necessary changes in our businesses and Marketing Strategy.
      Valerie F