_ Our services
SEO
A well-functioning website or webshop is one thing, but it must also attract visitors, bring customers to your business, generate turnover or generate new members for your association. Your website must therefore first and foremost be found via search engines and Google in particular.
In addition to on-page SEO and off-page SEO, technical SEO is also needed. Do the pages load quickly, do the images and texts contain the right keywords, are the texts structured correctly, …

Professionele begeleiding
Duidelijke strategie
Meetbare vooruitgang
Op maat gemaakt
Uitgebreide documentatie
Op maat van ieders budget
_ What is SEO
SEO, is the abbreviation of the English term Search Engine Optimization . In a nutshell, we can say that this is about everything needed to rank high in Google, Bing or other search engines, without paying for it.
Companies that don’t do SEO usually spend a lot of money on advertisements on Google Ads, Facebook or Linkedin. This in the hope of getting visitors and customers to their website or webshop. Here we are talking about SEA.
At wekreate we focus FIRST on SEO, from which we can draw up a SEM plan in which we involve SEA.
SEO, SEA and SEM… WHAT ?!
Contact us and we will explain everything to you in detail.
Focus points and possibilities at
Search Engine Optimization (SEO)
Ready to be found?
Om goed in de zoekmachines te scoren, moet je website volledig geoptimaliseerd zijn. Een SEO-audit helpt om dit te analyseren. Door deze audit krijg je een hoop tips om je vindbaarheid op semantisch en technisch vlak te verbeteren.
Bij een SEO-audit doen we een analyse van volgende zaken:
- On-page SEO
- Off-page SEO
- Technische SEO
Neem de eerste stap in de goede richting, vraag je Gratis SEO audit met analyse aan.
In tegenstelling tot een SEO-Audit, gaan we bij een check bekijken welke positieve of negatieve gevolgen de toegepaste SEO technieken hebben op jouw ranking.
We maken een analyse op van:
- Ranking - Waar en met welke zoekwoorden scoor je hoog?
- SEO-verkeer - Welke pagina's krijgen het meeste verkeer en hoe wordt jouw website gebruikt?
- Concurrentie - zichtbaarheid van je belangrijkste concurrenten in de zoekmachines. Op welke termen hebben ze een armlengte voorsprong op u? Ontwikkelen ze ook SEO-technieken op hun website? Scoort u over het algemeen beter op de zoekopdrachten die met jouw markt verband houden?
On-page SEO omvat de tactieken die je gebruikt op je site die zoekmachines helpen om je inhoud beter te begrijpen en te rangschikken. Van het maken van geweldige content op je site, het optimaliseren van title-tags, meta-tags en H-tags tot interne links, beeldoptimalisatie en meer – deze vallen allemaal onder on-page SEO.
- Websiteinhoud
- Title tags
- Metabeschrijvingen
- Headers
- Interne links
- Afbeeldingoptimalisatie
- …
Off-page SEO omvat die tactieken die betrekking hebben op activiteiten die buiten je eigen website worden uitgevoerd. Linkbuilding wordt vaak beschouwd als de belangrijkste off-pagina tactiek, maar dit omvat ook tactieken zoals content marketing, sociale media, verschijnen op podcasts, testimonials en nog veel meer.
- Linkbuilding
- Branding
- Content marketing
- Sociale media
- Gastbloggen
- …
Technische SEO heeft betrekking op de zaken die direct invloed hebben op de indexering van je site en het crawlen door zoekmachines. Sommigen beweren dat dit valt onder on-page SEO. Er zijn echter andere zaken die dit op technisch vlak beinvloeden; site snelheid optimalisatie, gestructureerde gegevens, canonicalisatie, hreflangs en meer.
- Websitesnelheid
- Structured data
- Canonical tags
- XML Sitemaps
- Hreflangs
- …
We are waiting for your message.
_ Frequently asked questions about SEO
SEO betekent Search Engine Optimization, oftewel zoekmachineoptimalisatie. Onder SEO verstaan we alle handelingen die we verrichten voor het optimaliseren van je website, zodat deze beter vindbaar is in de zoekresultaten van Google, of een andere zoekmachine.
In essentie draait SEO dus om het realiseren van zoveel mogelijk verkeer op je website, maar daar stopt het in praktijk niet bij.
SEO draait om het optimaliseren van je website met als doel om de vindbaarheid van je website in zoekmachines zoals Google, Bing en YouTube te verhogen. Hoe SEO juist werkt is een complex gegeven.
Er zijn maar liefst 200 gekende criteria die Google hanteert voor het beoordelen van je website.
Wil je beginnen te werken aan de SEO van je website? Zorg er dan eerst en vooral voor dat de technische kant van je website in orde is vooraleer je tijd en geld investeert in het creëren van content voor op je website.
Wat het prijskaartje van SEO exact is, is moeilijk te bepalen. Het is voornamelijk een investering van tijd en geld op lange termijn. Verwacht niet dat je binnen een paar weken of maanden een oneindige stroom aan websitebezoekers genereert.
Het is een investering die je maakt met het oog op de toekomst. Maar je mag er zeker van zijn dat dit zijn vruchten afwerpt op lange termijn.
Wat we wel aanraden is om op korte termijn je inspanning te testen door te adverteren met kleine budgetten. Op die manier kom je te weten of de content op je website aanspreekt of niet. Zo hoef je ook niet 6 tot 12 maanden te wachten op de eerste resultaten.
SEO is belangrijk omdat maar liefst 67,60% van alle klikken in de zoekresultaten naar de eerste vijf organische zoekresultaten gaan.
Daarnaast is een website die gevuld is met waardevolle en relevante content eentje die vertrouwen opwekt bij je doelpubliek.
_ testimonials by real people
We will definitely hire wekreate again, and would highly recommend them for anyone embarking on the wonderful world of social media and influence in business.” Top qualities: Great Results, Expert, Creative, Innovative thinking
Christine R.
wekreate really hit the mark, exceeding our expectations and providing us with insightful, pertinent knowledge to implement the necessary changes in our businesses and Marketing Strategy.
Valerie F