_ Onze diensten
CRM oplossingen
CRM helpt in jouw bedrijf je klantcontacten te optimaliseren. Zo kun je streven naar een klantgerichte aanpak qua werkwijze. Dankzij CRM kan je je werkwijze en plan van aanpak afstemmen op de eisen en wensen van je individuele klant.
Het doel is de klanttevredenheid te verhogen en specifiek in te spelen op de noden van jouw klanten met als gevolg hogere omzet tegen lagere kosten.
Als CRM specialisten, helpen we je graag met advies en het implementeren van een Customer Relationship Management oplossing.

Advies geven
Duidelijke planning
Snelle oplevering
Op maat gemaakt
Handleidingen en begeleiding
vanaf 15 euro / maand
_ Waarom kiezen voor een CRM oplossing
Met een CRM-systeem kunnen bedrijven klantgegevens up-to-date houden, elk contact met hun klanten bijhouden en klantaccounts beheren. CRM-systemen zijn ontworpen voor bedrijven die hun klantrelaties en Customer Lifetime Value (CLV) willen verbeteren. Omdat bedrijven elke dag gigantische hoeveelheden gegevens genereren, zijn deze systemen onontbeerlijk geworden.
Het bundelen van al deze informatie, zodat deze daadwerkelijk gebruikt kan worden, dat is waar CRM-systemen een oplossing voor bieden. Telkens wanneer iemand een telefoongesprek met een klant voert, op bezoek gaat bij een nieuwe prospect of een follow-up doet bij een veelbelovende lead, komen er nieuwe en mogelijk waardevolle gegevens bij.
Wat zijn de belangrijkste kenmerken van een
Customer Relationship Management
systeem?
Alle nieuwste informatie over klanten, van contactgegevens tot gesprekken met de klantenservice, is gemakkelijk toegankelijk en bij te werken.
Gebruikers kunnen in het systeem zien welke activiteiten, taken en targets er op de planning staan, van prospect tot conversie.
Dankzij prognoserapporten krijgen salesmedewerkers meer inzicht in hun pipeline, kunnen ze leads beter kwalificeren en zien ze hoe ze het doen ten opzichte van hun targets. Salesmanagers kunnen deze rapporten gebruiken om hun personeel te motiveren en managen.
Doordat e-mailclients direct met het CRM-systeem worden gesynchroniseerd, krijgen werknemers een compleet beeld van hun klanten en leads. En dat zonder dat ze hiervoor bij verschillende systemen hoeven in of uit te loggen. Agenda's en contacten kunnen op elk apparaat worden bekeken en e-mails kunnen vanuit één workflow worden gemaakt en beheerd.
Teamleden kunnen informatie naar een centrale locatie uploaden en deze onmiddellijk in een handomdraai delen met collega's.
_ Veelgestelde vragen
Momenteel werken we samen als partner met 2 zeer uiteenlopende aanbieders van CRM-systemen.
- Teamleader
- HubSpot
Teamleader biedt een betaalbare oplossing voor start-ups, KMO's en zelfstandige die op zoek zijn naar manieren om hun bedrijf te organiseren en tijdsbesparend te werken.
Dankzij Teamleader zeg je alle tijdrovende rompslomp vaarwel. Met deze work management software kan je verkopen, factureren en werk plannen op één plek. Resultaat: een haarscherp beeld van hoe je bedrijf presteert.
Van IT agencies en digitale marketeers helemaal tot loodgieters en bouwbedrijven.
HubSpot is een marketing & sales platform dat bedrijven helpt met groeien.
De mogelijkheden met het platform zijn oneindig.
HubSpot biedt software om je te ondersteunen met marketing, sales, customer service en CRM.
Voorbereiding is heel belangrijk wil de overstap slagen en alleen dan zul je alles uit je CRM pakket kunnen halen. Velen stappen over op een CRM pakket omdat de concurrentie dat wellicht gedaan heeft. Maar CRM vergt commitment.
wekreate is daarom de juiste keuze als jouw partner!
Voordat je overstapt op een CRM pakket is het essentieel je doelstelling helder te hebben. Stel dat één van je doelen concrete klantgerichtheid is. Dan moet je vooraf bepalen wat klantgerichtheid voor je bedrijf precies betekent en hoe je dat wilt aanpakken. Of je wilt nieuwe klanten werven. Hoe wil je daar CRM voor in zetten? Het is ook goed om van te voren je klantenbestand opgeschoond te hebben.
Ja, elk bedrijf kan profiteren van het gebruik van een CRM-systeem. Een CRM-systeem helpt bedrijven nieuwe klanten aan te trekken en bestaande klantrelaties te versterken.