_ Onze diensten
Inbound marketing
Genereer meer bezoekers, leads én verkopen met Inbound Marketing. Geef je onderneming en marketingstrategie een boost met deze moderne en schaalbare aanpak!
Mensen hebben genoeg van ongevraagde reclame: ze zappen weg bij het zien van reclame op TV, installeren adblockers om advertenties te weren en laten (spam) e-mails ongeopend in hun inbox staan.
Je toekomstige klanten verwachten professioneel advies op het moment dat zij het nodig hebben en ernaar zoeken. Net als jij nu!

Professionele begeleiding
Duidelijke strategie
Meetbare vooruitgang
Op maat gemaakt
Uitgebreide documentatie
Op maat van ieders budget
_ Waarom inbound marketing
Als bedrijfsleider ben je altijd op zoek naar activiteiten die meer kwalitatieve leads genereren en deze converteren naar klanten. Inbound Marketing is dé manier om dit te realiseren.
Met Inbound Marketing zorg je dat marketing en sales hand in hand gaan, hierdoor genereer je meer leads en klanten.
Bedrijven zetten marketing in en hebben als doelstelling groeien. Dit kan op twee manieren: nieuwe klanten aantrekken of meer interactie (en verkopen) met bestaande klanten. Vooral in de huidige tijd waarin de consument of zakelijke klant steeds meer controle heeft over wat hij of zij wel of niet wilt zien zal je deze klanten niet meer kunnen bereiken met traditionele marketingtechnieken.
Je vraagt niet meer om de aandacht van de klant, je moet zijn aandacht verdienen. DAT is het basisprincipe achter Inbound Marketing.
De verschillende fases van
Inbound Marketing
Je website wordt zeer compleet geleverd.
Je geniet van een op maat gemaakt design met enorm veel mogelijkheden en functies!
Het aantrekken van de juiste mensen met waardevolle content en interacties waardoor je als een betrouwbare autoriteit wordt gezien op het specifieke onderwerp.
In contact komen door middel van tools die een gesprek op gang kunnen brengen zoals e-mail, social media en chat. Je biedt inzichten en oplossingen die aansluiten op hun vraagstukken. Je biedt dus waarde op het moment dat ze op een van je kanalen of pagina’s landen.
In dit onderdeel biedt je als adviseur en expert zijnde je hulp en ondersteuning aan de klant om deze aankoop zo succesvol mogelijk te laten verlopen. Daarbij is het belangrijker dan ooit om ook na aankoop waarde te blijven bieden en een volledige customer experience te bieden.
_ Veel gestelde vragen over
inbound markering
Inbound Marketing is een duurzame marketingstrategie waarbij het creëren en delen van waardevolle content centraal staat.
Belangrijke aspecten hierbij zijn:
- Marketing automation
- Customer journey
- Buyer persona's
Marketing automation of marketing automatisering is het stroomlijnen, automatiseren en meetbaar maken van verschillende marketingtaken zoals lead generatie, e-mail marketing en chat.
De customer journey of klantreis bevat alle fases en contactmomenten die een potentiële klant kan doorlopen voordat hij of zij een dienst of product afneemt.
Een buyer persona is een fictief persoon die de ideale klant van een bedrijf vertegenwoordigt. De buyer persona geeft inzicht in de wensen, behoeften, uitdagingen en doelen van jouw doelgroep.
Wanneer een organisatie beslist om te werken met inbound marketing is de grootste vraag vaak: hebben wijzelf de kennis en vaardigheden om een goede inbound marketingstrategie op te volgen en uit te voeren.
Veel aspecten van inbound marketing kunnen door het bedrijf zelf gebeuren en dit zal de prijs aanzienlijk naar beneden brengen.
Een goede inbound marketing blijft werken zolang de content en de inspanning die gemaakt zijn op tijd een "refresh" krijgen.
Zeker wanneer er genoeg groene content is gemaakt.
Daar is geen specifiek antwoord op te geven. Dit komt omdat de tijd die je nodig hebt of zou moeten investeren volledig afhankelijk is van onder meer jouw expertise, drijfveren, de grootte en de omzet van het bedrijf waarin je werkt.
Planning is everything.
Een plan opmaken om de werktijd in te schatten, is dan ook essentieel.
_ testimonials door echte mensen
We zullen wekreate zeker weer inhuren en zouden ze ten zeerste aanbevelen aan iedereen die de wondere wereld van sociale media en invloed in het bedrijfsleven wil betreden.” Topkwaliteiten: Geweldige resultaten, deskundig, creatief, innovatief denken
Christine R.
wekreate is een schot in de roos, de samenwerking overtrof onze verwachtingen. We kregen inzichtelijke, relevante kennis om de noodzakelijke veranderingen in ons bedrijf en marketingstrategie door te voeren.
Valerie F